“Προβληματικός” Υπάλληλος: Μπορεί να επηρεάσει την ομάδα σας;

Για άλλη μία φορά, συμβαίνει το ίδιο. Ένας υπάλληλός σας ή ένας συνάδελφός σας δημιουργεί πρόβλημα στη δουλειά. Μόνο που πλέον δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός αλλά μία καθημερινότητα στη δουλειά σας.

Μπορεί να επηρεάσει εσάς ή την ομάδα σας;

Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε το τι μπορεί να κάνει αυτός ο υπάλληλος και δημιουργεί πρόβλημα, δεν είναι αυτό το ζητούμενό μας, αλλά η ουσία του πράγματος. Και η ουσία είναι το κατά πόσο μια τέτοια συμπεριφορά μπορεί να επηρεάσει όλη την ομάδα.

Η απάντηση είναι φυσικά η αναμενόμενη: Ένας τέτοιος υπάλληλος μπορεί να επηρεάσει και μάλιστα σημαντικά την ομάδα σας.

Μια τέτοια προβληματική συμπεριφορά, μπορεί:

  • να δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση και αντιπερισπασμό στη δουλειά σας και στη συνεργασία της ομάδας σας
  • να δημιουργήσει μια σημαντική μείωση της παραγωγικότητάς σας
  • να δημιουργήσει μια δυσλειτουργική επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων
  • να δυσχεράνει τη λειτουργία του τμήματος αλλά και την επικοινωνία με άλλα τμήματα της εταιρείας
  • να μειώσει δραματικά τις παραγωγικές εργατοώρες
  • και να επηρεάσει τη συνολική εικόνα του τμήματος προς την διοίκηση και τα άλλα τμήματα

Σίγουρα όλα τα παραπάνω μπορούν να αλλάξουν, εάν όμως αλλάξει η πηγή του προβλήματος. Όσο σημαντική κι αν είναι η εμπειρία και η προϋπηρεσία του συγκεκριμένου υπαλλήλου, δεν μπορεί να αντισταθμίσει την εξίσου σημαντική, ορθή και αρμονική, λειτουργία ενός τμήματος αλλά και την καλή ψυχολογία των υπαλλήλων.

Οι υπάλληλοι για να αποδώσουν χρειάζονται ένα σταθερό, ήρεμο και εμψυχωτικό περιβάλλον και οτιδήποτε διαταράξει αυτήν την ηρεμία, μπορεί να κοστίσει σε ολόκληρη την ομάδα.

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

© ND Consulting Quality Solutions 2017